HOOFDZAAK er is hoop

Kom genieten van een nieuwe film in Geel op zondag ochtend 25 maart. En misschien eerst ook nog een heerlijk ontbijt?

HOOFDZAAK er is Hoop • Film op zondag 25 maart 2018 & Ontbijt

Naar aanleiding van de Rotary actie HOOFDZAAK er is Hoop, kan je op zondag ochtend 25 maart 2018 naar de filmvoorstelling "A Wrinkle in Time" komen, eventueel voorafgegaan door een lekker ontbijt.

Hoofdzaak er is Hoop

Actie gestart in 2005 in Frankrijk en ondertussen ook actief in Luxemburg en België

Elk jaar, in gans België, in meer dan 27 zalen, beantwoorden ongeveer 9000 toeschouwers de oproep van de Belgische Rotary Clubs om deel te nemen aan een avant-première van een grote film ten voordele van het fundamentele onderzoek naar neurodegeneratieve ziektes.

Informatie over deze actie op de website van HOOFDZAAK er is Hoop

€ 8 per filmticket gaat naar het goede doel

Voor elk filmticket van € 15, houden de Rotariërs minstens € 8 over (na aftrek van de kosten voor de cinema en de film), die zij schenken ten voordele van het onderzoek naar zenuw- en hersenaandoeningen.

Bekijk hier de trailer van de film "A Wrinkle of Time" die vertoond wordt op zondag 25 maart.

Eerst nog een heerlijk ontbijt?

Wilt u voor de film lekker ontbijten in Zaal Elsum in Geel? Dan is er de mogelijkheid, maar zeker geen verplichting, om ook hiervoor in te schrijven. Alle praktische info vindt u verder op deze pagina.

We zouden het wel ten zeerste op prijs stellen dat bij een inschrijving voor het ontbijt, ook filmtickets worden besteld. Op die manier kunnen we het goede doel, HOOFDZAAK er is Hoop, ondersteunen.

Praktische informatie zondag 25 maart 2018

Ontbijt
LocatieZaal Elsum Geel (Dr Peetersstraat 90, 2440 Geel)
vlakbij de ring rond Geel
Aanvang09u00
VertrekOmstreeks 10u30 vertrek naar de filmzaal
ParkerenAan de zaal van Elsum Geel is er meer dan voldoende parkeerplaats voorzien
Tarieven• Ontbijt Volwassenen € 20 pp
• Ontbijt Jongvolwassenen (12-17 jaar) € 15 pp
• Ontbijt Kinderen (tem 11 jaar) € 10 pp
Film "A Wrinkle in Time"
FilmzaalStudio te Geel (Werft 20, 2440 Geel)
AanvangDe film start om 11u00
FilmDe trailer van de film "A Wrinkle in Time" kunt u hier boven op de pagina bekijken
Einde 13u10 (10 minuten pauze inbegrepen)
ParkerenParkeergelegenheid in de ondergrondse parking van de Ecodroom op 50m
Adres parking: Werft 61, 2440 Geel
Tarieven

€ 15 / ticket, waarbij € 8 euro per ticket wordt geschonken aan het goede doel

Deelnemen

Wilt u er graag bij zijn?
Schrijf u uiterlijk op 20 maart in via dit

online inschrijvingsformulier op onze website.

Uw deelname is geldig na controle van beschikbaarheid en onze bevestiging.

Locaties

Zaal Elsum Geel (Dr Peetersstraat 90, 2440 Geel)
Studio Geel (Werft 20, 2440 Geel)

HOOFDZAAK er is Hoop • Ontbijt & Film zondag 25 maart 2018