Rotary Geel 2x op bezoek bij Rotary Westerlo

24/01/2018 - 09:09

Rotary Geel ging op bezoek bij Rotary Club Westerlo: éénmaal op hun Rotary Night Club, andermaal tijdens de wekelijkse vergadering voor het overbrengen van de Nieuwjaarswensen.

RNC - Rotary NIght Club 2018

Op zaterdag 20 januari vond de jaarlijkse fundraising van Rotary Westerlo plaats: in een prachtig ingerichte hal van Golfclub Witbos, werd een lekker menu geserveerd voor maar liefst 650 gasten. Aansluitend een optreden van Bar Clochard en dansfeest, waar nog eens bijna 200 mensen het gezelschap vervoegden. Met een ruime delegatie leden van Rotary Geel waren we aanwezig in Noorderwijk, en we zagen dat het goed was!

Nieuwjaarswensen

Naar jaarlijkse gewoonte, brengen beide clubs nieuwjaarswensen over wanneer ze bij elkaar op bezoek gaan na de jaarwisseling. Op dinsdag 23 januari bezochten zes leden van Geel de statutaire vergadering van Westerlo bij Hotel Geerts. Wederom werd een smakelijk menu geserveerd, een leuke nieuwjaarsbrief voorgelezen en was er een -terecht- tevreden terugblik op de Rotary Night Club 2018.

Weetje

Wist je trouwens dat Rotary Geel de "moederclub" is van Rotary Westerlo? In september 1986 stichtten drie leden van de club van Geel een nieuwe Rotary Club in Westerlo. Het aantal groeide gestaag en op 7 januari 1987 werd de club officieel erkend als Rotary Club Westerlo.

Meer informatie over Rotary Westerlo, activiteiten en gesteunde projecten kan je nalezen op www.rotarywesterlo.be .

Hotel Geerts Westerlo
Vergadering te Westerlo