Sinterklaas Chocolade

Bestellen kan tot en met 14 november. Levering vóór 2 december op je bedrijf of bij je thuis!

Sinterklaas Chocolade 2022

Rotary Geel Sinterklaas Chocolade

Bestel tem 14 november • Uiterlijk 2 december aan huis / uw bedrijf geleverd

Rotary Geel biedt dit najaar opnieuw verschillende pakketjes met heerlijke Sinterklaas chocolade aan.
Op deze manier verzamelen we opbrengsten om enkele sociale doelen financieel te steunen.
Verras jij je (klein)kinderen, familieleden, medewerkers of jezelf graag met een pakketje Sinterklaas chocolade?
Steun dan deze actie van Rotary Geel.

Heerlijk

Chocolade is natuurlijk fantastisch lekker, maar bovendien werkt onze leverancier alleen met de beste grondstoffen van Callebaut.
En dat doet de chocola dubbel zo goed smaken. Echt waar.

De opbrengst van deze actie gaat integraal naar het nieuwe kinderziekenhuis in Geel.

•• Aanbod ••

Pakket Prijs Inhoud
Sintbox 1

€ 6,60 excl. BTW of

€ 7 incl. BTW

per stuk

Sint en Piet elk 15 cm groot. Samen ingepakt in een doorzichtige folie met een rode strik.
Sintbox 2

€ 7,44 excl. BTW of

€ 9,00 incl. BTW

per stuk

Sint en Piet elk 15 cm groot + 4 verpakte stuks speculaas van 14 cm + enkele guimauves. Samen ingepakt in een doorzichtige folie met een rode strik
Sint mand

€ 70,75 excl. BTW of

€ 75 incl. BTW

per mand

Een ideale attentie voor je ganse gezin of grotere groepen, in je refter of aan het onthaal: een grote rode mand met daarin chocolade minifiguren 25 stuks, 20 stuks speculaas van 10 cm, 24 Sint guimauves van 12 cm groot, 20 chocoladecenten, 10 marsepeinen wortelen van 55 mm. Deze mand bevat in totaal 99 stukken snoepgoed.

•• Praktisch ••

Bestellen
Betaling
  • Na bestelling via onze website,
    dan ontvangt u een automatische email met vraag om te betalen
    op ons rekeningnummer BE60 7360 2782 9970 (Rotary Geel).
    Gelieve het correcte bedrag over te maken met vermelding van uw bestelnummer binnen de 3 kalenderdagen.
    Uw bestelling is pas geldig na ontvangst van uw betaling.
    ! Indien de email niet in uw inbox zichtbaar is, bekijk dan ook zeker uw spam/reclame folder.
  • Indien u een bestelling plaatst via ons bestelformulier op papier,
    gebruik dan eveneens ons rekeningnummer BE60 7360 2782 9970 (Rotary Geel).
    Gelieve het correcte bedrag over te maken met vermelding van uw voornaam en naam of uw bedrijf binnen de 3 kalenderdagen.
    Uw bestelling is pas geldig na ontvangst van uw betaling.

Indien u een factuur wenst, zal dit worden opgemaakt volgens de ingevulde gegevens,
u krijgt de mogelijkheid om dit in te vullen bij uw bestelling.
Levering

Leveringen zullen plaatsvinden vanaf dinsdag 29/11 en uiterlijk op vrijdag 2/12
op het privé- of bedrijfsadres dat u heeft opgegeven voor levering.

BijlageGrootte
PDF-pictogram Sinterklaas chocolade Rotary Geel 2022818.09 KB
Rotary Geel 2022 Sint pakket 1
Rotary Geel 2022 Sint pakket 2
Rotary Geel 2022 Sint mand

Heeft u vragen?

Contacteer Melissa Peeters
via 0498 07 21 00

•• Alvast hartelijk dank voor uw steun ••

Informeer gerust uw collega ondernemers, familie, vrienden, buren,... over onze actie.
Wij kijken alvast enorm uit naar uw bestellingen en zijn dankbaar voor alle steun tvv onze sociale doelen.
Heel graag tot binnenkort!

Rotary Geel